Filtro xeral
Só coincidencias exactas
Buscar no título
Buscar no contido
Buscar no extracto

Preguntas frecuentes

Inicio » ATENCION AO USUARIO » Preguntas frecuentes

Cada canto tempo factura Sumarte?

Sumarte factura cada tres meses aos usuarios.

Cal é o seu horario de oficina?

A oficina de atención ao cliente de Sumarte atópase en:

Edificio de Servizos Múltiples
Travesía de Arteixo, 249 – 2º
Ligazón a Google Maps

Informámoslle que para a maioría dos trámites é necesario solicitar cita previa.

HORARIO

De 09:00 horas a 14:00 horas de luns a venres

Lembrámoslle que temos canles alternativos para o servizo ao cliente:

Teléfono de Atención ao Cliente 981 65 90 90

En cumprimento do disposto no artigo 22 do RDL 1/2007, Sumarte poñerá unha liña telefónica 900 a disposición dos seus clientes

Correo electrónico oficina central sumarte@sumarte.gal

Correo electrónico de augas augas@sumarte.gal

Oficina virtual a través da nosa páxina web https://sumarte.gal

Que trámites poderanse realizar na Oficina Virtual?

PROXIMAMENTE

  • Alta de subministración, tanto para un contrato novo sen rexistro como para clientes rexistrados que queiran dar de alta outras subministracións a partir dos propios datos.
  • Baixa de subministración.
  • Cambio de titularidade da subministración.
  • Domiciliación bancaria.
  • Facturación electrónica.
  • Reclamacións económicas relacionadas coa subministración.
  • Suxestións, reclamacións ou queixas sobre a prestación do servizo.
  • Lectura e intervencións no seu contador.
  • Cambio de domicilio para o envío de documentación.
  • Modificación de datos do usuario, recordándolle que os seus cambios terán influencia no rexistro de usuario.

Teño que ir á oficina para realizar todos os trámites?

PROXIMAMENTE
A maioría das xestións con Sumarte poderanse realizar online, previo rexistro como usuario na nosa Oficina Virtual.

Canto tempo teño para pagar a miña factura?

Voluntaria Inicio Fin Cargo en conta domiciliación Concepto
1 21/01/2022 25/03/2022 28/01/2022 Taxa de auga,saneamento e depuración 4º trimestre 2021
2 11/04/2022 15/06/2022 18/04/2022 Taxa de auga,saneamento e depuración 1º trimestre 2022
3 11/07/2022 14/09/2022 18/07/2022 Taxa de auga,saneamento e depuración 2º trimestre 2022
4 11/10/2022 15/12/2022 18/10/2022 Taxa de auga,saneamento e depuración 3º trimestre 2022

Que documentación se precisa para realizar un contrato de subministración?

Os documentos e requisitos necesarios para formalizar un contrato de subministración poden consultarse a través da nosa páxina web.
Ir al contenido