A calidade como referente

O referente para a continua mellora do servizo ao cidadán dunha organización como Sumarte é a Calidade.

É por isto que o servizo de calidade que ofrece aos usuarios, non só no conxunto de procesos que conleva o tratamento e depuración da auga, senón tamén, no que á atención aos usuarios refírese, é algo do que Sumarte preocúpase, sempre atendendo á normativa vixente.

Neste camiño, Sumarte adoptou as pautas de calidade requiridas como decisión estratéxica de empresa.

No que ao Medio Ambiente refírese, Sumarte posiciónase como empresa socialmente responsable e que cumpre coas esixencias ambientais impostas, todo iso co fin da conservación do medio ambiente.

Desde os seus comezos Sumarte atópase igualmente cumprindo a norma en materia de Seguridade e Saúde no Traballo a través do estándar establecido, subindo así un chanzo máis na normalización dos seus procesos e demostrando a súa implicación na seguridade e saúde dos traballadores en todas as súas actividades.

GL ES
Ir al contenido